tisdag 17 november 2009

AR!

I söndags kändes det riktigt bra på AR-lektion med Honey, kul!
Små framsteg är bättre än inga alls, gäller såklart från min sida då. För Honey gör ju rätt så fort jag ber tillräckligt tydligt om det. Fick öva på att förklara vägen för Erika (instruktören) genom smackningar, ptroo, och maningar...hon ville visa för mig hur Honey får gissa sig fram om jag inte är tillräckligt tydlig. Jag hajade poängen om man säger så!:)

Och Pyret blev longerad och "vandrad"...serpentiner och följa-john!:)
-ÅÅÅÅHHHH det är så tradigt att trava korta sträckor i den där flisen med vinterskruden och reservlagret på, ser det ut som om hon tycker då vi sätter igång! Och jag tyckte oxå det var jobbigt med termobyxorna på, ha,ha.
Sen testade jag "flytta bakdel" -samma jag & Honey fått öva på lektion, men från marken givetvis då med Pyret. Hon är ju så duktig den lilla tösen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar