lördag 13 februari 2010

10/2-10

Ja mkt ska man lära sig innan det är försent... Skogstur med Honey, Alec & Janna och Tessan & Rappe (hette han så?!) i kolmörk skog och endast stjärnorna på himlavalvet och Alec på Janna som ledljus. Hon verkar hitta bra i de där skogarna ha,ha!
Men detta är nog ngt jag får vänja mig vid, var gasnka trevligt efteråt och ser fram emot nästa gång.
Honey verkade mkt förnöjd iaf när vi var klara. Och jag misstänker att du-Linda, har galopperat en och annan gång i ditt liv med henne just på den stig man äntrar in i skogen...hon riktigt bara ville, ville, ville iväg, men hajjade vinken att jag inte tyckte det var en självklar sak att göra. Ett par ggr till så blir det kanske en barbacka-galopp och jag hoppas det inte slutar på kryckor igen;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar