onsdag 14 april 2010

Lång-Tisdag!

Nytt hösilage till töserna.
Pyret & Pojkarna blev riktigt renborstade och switchade. Mitt halv-lyckade försök med ögondroppar på Merlin gjorde kanske gott ändå...inget rinn i ögonen idag. Så jag brydde mig aldrig om Noviformen Linda.....kollar vidare nästa gång.
Och 1 timme på ridbanan med Honey, med tips och råd från duktiga
Frida:-)
Har inte direkt träningsvärk men känner äntligen en lätt anspänning på insida lår. Vi fokuserade i början av passet på sitsen. Vilket jag upskattade och kändes som om jag började hitta rätt.
Vi hade ett lugnt och skönt litet träningspass i strålande solsken, jättemysigt hade vi.

Och Annicka lärde mig köra traktor! Så vatten-körning och lämna ny hösilage-bale i hagen gick på ett kick då vi tog varsin traktor och körde. Ha,ha mycket roligt ska man lära innan tiden är ute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar