torsdag 22 oktober 2009

Onsdag

Igår red vi i paddocken igen. Stackars Honey vilket "schå" hon hade att kolla så att B.B höll sig i närheten när främmande hästar kom ridande på vägen utanför paddocken. Lugn och sansad så ingen fara så, men jag tycker mig märka ganska stor skillnad på koncentrationen och viljan hos Honey när hon har B.B med sig och det händer mkt runt omkring mot när vi är helt ensamma på kvällarna.
Kan vara så att vi båda känner att det är skönare när vi får ha lite lugn och ro :-) Blir kanske så när man träder in i medelåldern?! ha,ha
Nästa gång jag tar med B.B dit ska jag se till att ha kameran med! Sicken fin häst i full galopp!:) Hon tycker nog det är kul att busa i träflisen, den lilla tjejen. Och Honey tog med ngr kanske-är-jag-på-att-busa-travsteg när hon satte igång när jag släppte dem både lösa en stund innan det det var dags att bruka allvar. (!?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar